اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم: تورم بی‌حساب و کتاب در سمنان

فارس من| دستگاه‌ها نظارت خاصی بر بازار میوه و تره‌بار ندارند

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با بیان اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل و نظارت خاصی بر بازار ترتیب نمی‌دهند، گفت: قیمت‌های میوه و تره‌بار روزانه به مردم ارائه می‌شود.

فارس من| دستگاه‌ها نظارت خاصی بر بازار میوه و تره‌بار ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی ضروری درباره «تورم بی‌حساب و کتاب در سمنان» مطرح کرده‌اند.

آن‌ها با انتشار مطالبه‌ای در سامانه «فارس من» تصریح کردند که «قیمت اجناس و کالاها به خصوص کالاهای اساسی موردنیاز مردم به صورت روزانه و بی‌حساب و کتاب افزایش می‌یابد و ظاهراً اصلاً نظارتی وجود ندارد و هر فرد خودش قیمت کالا و خدماتی که ارائه می‌کند، را تعیین می‌کند»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع پرداخته است.

علی اصغری، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: بازار از رونق متوسطی برخوردار بوده و هنوز رکود بر بازار حاکم است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با اشاره به اینکه قیمت‌ها خیلی تکان نخورده است، تصریح کرد: برخی اقلام با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

اصغری با تأکید بر اینکه بادمجان سه هزار و 500 تا چهار هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد، اضافه کرد: بادمجان این روزها با کاهش قیمت مواجه شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با بیان اینکه فلفل دلمه‌ای با قیمت 9 تا 10 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد، تصریح کرد: این قلم جزو محصولات صادراتی حوزه میوه و تره‌بار است.

اصغری با اشاره به اینکه کاهو با قیمت چهار هزار تومان در بازار فروخته می‌شود، اضافه کرد: کاهو سالادی با قیمت چهار هزار و 500 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد و کلم قرمز چهار و 500 تا پنج هزار تومان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با تأکید بر اینکه سیب‌زمینی دو هزار و 700 تا دو هزار و 800 تومان است، تصریح کرد: پیاز قرمز سه هزار و 509 تومان و سبزی چهار هزار و 500 تومان فروخته می‌شود.

اصغری با بیان اینکه خیار معمولی سه هزار تومان قیمت‌گذاری شده است، اضافه کرد: خیار درختی چهار هزار و 500 تا پنج هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با اشاره به اینکه پرتقال معمولی دو هزار تا سه هزار تومان فروخته می‌شود، تصریح کرد: پرتقال با قیمت هفته قبل به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

اصغری با تأکید بر اینکه گوجه‌فرنگی معمولی سه هزار تومان فروخته می‌شود، اضافه کرد: گوجه‌فرنگی با کیفیت بالاتر چهار هزار و 800 تا پنج هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر بازار از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط خیلی ترتیب داده نمی‌شود، اضافه کرد: قیمت‌ها روزانه به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول